Otázky

Znát odpovědi nám pomáhá zbavit se nejistoty. Viz nejčastější otázky a možná právě odpovědi na ně Vám pomohou rozhodnout se správně.

Doprava & doručení a doba dodání

Objednávky se snažíme zpracovat expresně do 24 hodin. Pokud máme zboží na skladě (což je uvedeno u každého produktu zvlášť), odesíláme balíček tak rychle jak se jen dá. Balíky do ČR posíláme vždy v pondělí, ve středu a v pátek. Doručovány jsou vždy v následující pracovní den.

Cena za doručení kurýrem je 129 Kč. Můžete platit i dobírkou v hotovosti přímo kurýrovi.

Využíváme kurýrů PPL, kteří vždy před doručením volají na Vámi uvedené číslo. Snažte se proto nezapomenout na telefon abyste mohli dohodnout na doručení.

V den doručení asi nebudu doma. Co mám dělat?

Naši kurýři Vám při prvním doručení budou telefonovat. Pokud nemůžete balík převzít, stačí se s nimi dohodnout na dalším termínu, který Vám bude vyhovovat. Tento odklad může být i o tři dny.

Pokud ani na druhý pokus nepřijmete objednávku, balíček se nám vrátí, zašleme Vám oznamovací e-mail a stornujeme objednávku. Při druhé objednávce Vám bude zaúčtováno i předešlé nezaplacené poštovné.

Dnes mi měl kurýr doručit balíček, ale nikdo mi nevolal.

Velmi nepravděpodobná situace, ale samozřejmě i to se může stát. V první řadě se ujistěte, zda je právě dnes ten den kdy Vám měla být doručena zásilka.

Zjistíte to podle hodiny, kdy Vám byl zaslán potvrzovací e-mail o objednávce. Pokud jste objednali do 10:00 (PO, ST, PÁ), následující pracovní den je termín doručení balíku. Pokud po 10:00, tak o dva pracovní dny.

Zadruhé může být v objednávce špatně zadané telefonní číslo. Zkontrolujte si objednávku v potvrzovacím e-maily, pokud něco nesedí, napište nám a my Vám pomůžeme.

Jak mohu za objednávku zaplatit?

Poskytujeme nasledovné možnosti platby:

  1. Dobírkou kurýrovi hotově, nebo kartou
  2. Převodem na účet
  3. Kartou
  4. Paypalem

Platila jsem bankovním převodem, ale stále mi nepřišel e-mail o odeslání objednávky.

Platby převodem párujeme s bankovním účtem každý den o 10:00. Jakmile nám přijdou peníze se správným variabilním symbolem a částkou, objednávku označíme ke zpracování. Odeslání je buď ještě ve stejný, nebo následující pracovní den.

Pokud si přejete mít zboží doma co nejrychleji, zvolte platbu kartou, PayPalem, nebo dobírku.

Chci vrátit nepoužité zboží, ale nevím jak a kam.

Naše společnost sice sídlí v Londýně no jsme zastánci toho, že vzdálenost nesmí rozhodovat o kvalitě služeb. Napište nám prosím e-mail s kompletním popisem Vašeho problému. Vybereme pro Vás nejrychlejší možnou cestu ze všech našich sběrných partnerů po Slovensku.

Chci se zeptat na konkrétní produkty z vaší stránky.

Abychom Vám nejlepší a najadresnejšie pomohli, připravili jsme pro každou kategorii produktů zvláštní sekci častých dotazů. Najdete je v každé kategorii, nebo zde:

Nenašla jsem tady to, co jsem se chtěla zeptat :(

Velmi nás mrzí, že jsme ti okamžitě nepomohli. Napiš nám mail, nebo na Instagram, či Facebooku. Budeme se snažit pomoci ti tak rychle, jak jen to bude možné.